Saturday 13 November 2010

Fecioarele înţelepte şi fecioarele neînţelepte [E. Frank][doc]

Sâmbătă, 1 octombrie 1988, ora 1930

Ewald Frank

[...]Aş dori să mai citesc încă o dată acest text: „... dacă cerem ceva după voia Lui, ne ascultă. Şi dacă ştim că ne ascultă, orice i-am cere, ştim că suntem stăpâni pe lucrurile pe care I le-am cerut”.
Pentru fiecare temă biblică, există un număr mai mare de texte biblice. Unul dintre aceste texte este: „Tot ce veţi cere (după voia Lui) cu credinţă, prin rugăciune, veţi primi”. Aici ne este explicat acest lucru. Tot ce vom cere în voia lui Dumnezeu vom primi. S-ar putea ca dorinţele noastre proprii, să nu fie ascultate de fiecare dată, dar dacă ne vom ruga în voia lui Dumnezeu, atunci El ne va asculta.
Aş dori să vă spun tuturor din inimă un „Bun venit!” în Numele scump al Domnului nostru. Dumnezeu să vă binecuvânteze pe toţi din ţara noastră şi mai ales pe cei din alte ţări; Dumnezeu să ne binecuvânteze pe toţi! Odată am spus unui frate: „Dumnezeu să fie cu tine”. Iar fratele respectiv mi-a răspuns: „Ştii tu, mie mi-ar plăcea mai mult ca Dumnezeu să fie cu noi toţi, de aceea eu spun „Dumnezeu cu noi”. În felul acesta el m-a inclus şi pe mine, şi aceasta mi-a fost foarte preţios. Eu am fost foarte mulţumitor Domnului pentru o prezenţă atât de duhovnicească.
Dumnezeu este cu noi; acesta este numele Lui, Emanuel care înseamnă: „Dumnezeu este cu noi”. El nu este doar cu tine sau cu mine, ci Dumnezeu este cu noi; Emanuel, care, tălmăcit, înseamnă: „Dumnezeu este cu noi”. Şi dacă El este cu noi, atunci totul va fi foarte bine şi noi vom fi binecuvântaţi.
Dacă astăzi este cineva care este de prima dată în mijlocul nostru, atunci îi spunem din toată inima un „Bun venit!” Dacă este cineva de prima dată în mijlocul nostru, vă rog ridicaţi mâinile. Vă spunem un „Bun venit!” din toate inimile noastre. Dumnezeu să vă binecuvânteze! Voi, cei de aici din faţă, sunteţi cumva din Germania Democrată? Nu; voi sunteţi de aici. Bine.
Tinerii vor veni cu siguranţă în vreo doi sau trei ani, şi totul va fi altfel. Voi ştiţi foarte bine că am spus acest lucru acum câţiva ani în urmă, şi noi aşteptăm ca această schimbare să aibă loc, mai ales în Europa de Est. Deja am văzut şi am trăit anumite lucruri. Pentru noi va fi ceva de neînchipuit, şi totuşi adevărat. Dumnezeu poartă de grijă şi astfel, Cuvântul Lui este propovăduit până la marginile pământului, fiindcă El a făgăduit-o. Dacă noi ne vom ruga pentru asemenea lucruri, atunci cu siguranţă o vom face în Numele Lui, şi nu doar în Numele Lui, ci şi în voia Lui.[...]

 freie-volksmission.de
©Wild-Voice 2010

No comments:

Post a Comment

Leave A Comment »




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


FOLLOW US

Follow us by:


::: Wild-Voice.Blogspot.com :::



Copyright © Wild-Voice 2019 .All rights reserved




Creative Commons License