Monday 2 May 2011

Dor de Cer

Cât de străin mă simt pe-acest pământ…
Nimic din ce-i aici nu-mi aparţine!
Trăiesc cu-n dor aprins de Cerul Sfânt
Şi Îl aştept pe Cel ce a promis că vine!

Îl văd in fiecare strop de rouă
Şi-L simt în vântul care blând adie
E-n razele de soare…dar şi atunci cand plouă…
Pe munte sau în vale,El e mereu cu mine!

În lupta-nverşunată, doar El îmi dă tărie
Şi lasă bucurie şi pace-n locul fricii…
În faţa Lui mă plec şi spun: ,,Slăvit sa fie
De-a pururi al meu Domn!” şi strig:,,Jehovah Nissi!”

Mai e puţină vreme…spre Cer ridică-ţi ochii!
Desparte-te de rău şi caută-L pe El,
Aşteaptă-L cu credinţă căci se apropie zorii
Şi vei zbura in Slavă in chip de porumbel!

~Amin!~


Ionela Talos

No comments:

Post a Comment

Leave A Comment »




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


FOLLOW US

Follow us by:


::: Wild-Voice.Blogspot.com :::



Copyright © Wild-Voice 2019 .All rights reserved




Creative Commons License