Monday 12 July 2010

CUVÂNTUL VORBIT ESTE SĂMÂNŢA ORIGINALĂ Part.1 (The Spoken Word Is The Original Seed Pt 1)


  [...] Acum există mulţi oameni tineri aici. Eu nu  ştiu. Isus poate veni în 
această după masă. El poate veni în următorul an. Eu nu ştiu când va veni El. 
Dar amintiţi-vă, dacă eu nu trăiesc acea zi a venirii Lui – care eu sper că eu o 
voi vedea  şi cumva cred că eu voi vedea, acum dacă eu nu văd aceasta, nu 
lăsaţi ca acest Cuvânt să se depărteze de la urechile voastre  şi inima 
voastră. Înţelegeţi? Doar amintiţi-vă, eu vorbesc în Numele Domnului. 
Acum, eu cred cu toată inima mea, că aceea-i calea care va încheia aceasta. 
Acolo va fi ca o unire, un boicot. Toate locurile similare ca acesta aici va fi 
închis. Şi voi nu veţi fi în stare să vorbiţi numai dacă voi aveţi o permisiune 
sau o licenţă de la această federaţie a bisericii să ţineţi un serviciu. [...]



No comments:

Post a Comment

Leave A Comment »




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


FOLLOW US

Follow us by:


::: Wild-Voice.Blogspot.com :::



Copyright © Wild-Voice 2019 .All rights reserved




Creative Commons License