Saturday 13 June 2009

Cand o jertfa nu e de ajuns.. [ Partea a II-a ]

~ continuare~


[ citeste partea I >> aici << ]

[ citeste partea III-a >> aici << ]

[ citeste partea IV-a >> aici << ]
-------------------------------------------------------

[...] Si eu am trecut prin incercari. Si eu am avut de suferit. De fapt acesta este scopul acestei scrieri...pentru ca sa invatam din greseli. Toti gresim in diferite feluri. Cand Dumnezeu ingaduie o astfel de nenorocire inseamna ca ceva nu a fost in regula in viata ta, in familia ta, sau chiar..in bisericata. Da. Este adevarat. Si eu am pierdut ceva,..am pierdut o sora..

Dumnezeu ingaduie astfel de lucruri pentru ca ceva din viata noastra nu era in regula si pentru ca Dumnezeu atat de mult tine la tine incat vrea cu insistenta sa fii al lui. Dumnezeu nu vrea moartea pacatosului ci intoarcerea lui la viata [moarte spirituala - viata vesnica] : "Pe viaţa Mea, zice Domnul Dumnezeu, că nu doresc moartea păcătosului, ci să se întoarcă de la calea lui şi să trăiască..."- Ezechiel 33:11; “Doresc Eu moartea păcătosului? zice Domnul, Dumnezeu. Nu doresc Eu mai degrabă ca el să se întoarcă de pe căile lui şi să trăiască?”- Ezechiel 18-23.
Revin la obsedanta intrebare.. S-a meritat? A schimbat aceasta trista intamplare viata mea/ viata ta? Sau totul a fost in zadar? Eu cred ca El a lucrat in viata mea. Dumnezeu m-a facut sa realizez cat de importanta e miza. Cat de important e premiul alergarii noastre. Ce e viata aceasta in comparatie cu viata vesnica? Ce e o viata de om intr-o lume a celui rau in comparatie cu o vesnicie impreuna cu Dumnezeu [ Filipeni 3:14, 1 Corinteni 9:24]. Ea a fost impacata cu Dumnezeu...eu nu..nu inca. La Dumnezeu totul are o logica si o explicatie divina. In fata lui Dumnezeu totul e gol si descoperit;). Eu ii multumesc pentru ca a eliminat raul din viata mea, din familia mea,...cel rau, vrajmasul, satana insusi a fost demascat si alungat. Sunt multumitor pentru toate lucrurile.

"Domnul a dat, si Domnul a luat,- binecuvantat fie Numele Domnului!"- Iov 1:21. --- [by Florin Cojan] [Copyright © 2009. All rights reserved. Any abuse will be reported]

No comments:

Post a Comment

Leave A Comment »




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


FOLLOW US

Follow us by:


::: Wild-Voice.Blogspot.com :::



Copyright © Wild-Voice 2019 .All rights reserved




Creative Commons License