Monday 7 December 2009

Cantari in noapte [ Cantarea Nr.21 ]

~Toata speranta mi-am pus-o-n Domnul~

Pe cetatuia unde merg eu e lumina
Din departari zaresc lumina lui Isus
Drumul e greu, dar nu ma las oprit de nimeni
Caci vreau s-ajung in vesnicia Lui de sus
Condus de El inaintez spre-a mea cetate
Cu siguranta voi ajunge la liman
Merg dupa El caci ii cunosc eu glasul dulce
Ma-ncred in El cu dragoste eu Il urmez

Cor: Toata speranta eu mi-am pus-o-n Domnul
In ziua cand i-am predat inima mea
Prezenta Lui e-n dragostea ce-o am in suflet
El e pastorul meu cel drag

Cu Domnul meu am siguranta vesniciei
Condus de El nu ma mai ingrijorez
Singur nu sunt Domnul meu e langa mine
Ma-ncred in El inaintez spre a mea cetate
Condus de El inaintez spre a mea cette
Cu siguranta voi ajunge la liman
Merg dupa El ii cunosc eu glasul dulce
Ma-ncred in El cu dragoste eu Il urmez.

No comments:

Post a Comment

Leave A Comment »




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


FOLLOW US

Follow us by:


::: Wild-Voice.Blogspot.com :::



Copyright © Wild-Voice 2019 .All rights reserved




Creative Commons License