Monday 16 November 2009

Cantari in noapte [ Catarea Nr. 9 ]

 

~ Sunt un bulgar de pamant ~


Sunt un bulgar de pamant

Sunt un strop de roua'n soare,

Si cu cat ma fac mai mic

       /: Cu atat Tu :/

Te faci mai mare


Daca-n lume m-ai facut

O fereastra catre Tine,

Cu cat sunt mai nevazut

        /: Cu atat Tu :/

Te vezi mai bine


Doamne cat suntem noi doi

N-are cel viclean ce-mi face,

Cu El cand sunt in razboi

        /: Atunci Tu :/

Ma-mbraci cu pace


Vin din cer mi-ai dat sa sorb

Si pe ochi m-ai uns cu tina

Si cu cat eram mai orb

        /: Cu atat Tu :/

Mi-ai dat Lumina


Dar Din toate cate-n cer

Le pastrezi Tu pentru mine,

Nu mi-e dor din tot ce-mi dai

        /: Cat mi-e dor :/

Doamne de Tine.


No comments:

Post a Comment

Leave A Comment »




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


FOLLOW US

Follow us by:


::: Wild-Voice.Blogspot.com :::



Copyright © Wild-Voice 2019 .All rights reserved




Creative Commons License