Sunday 2 August 2009

Nu numai sa vorbesc...

Nu numai sa vorbesc de Tine,
Isuse, si de- al Tau Cuvant,
ci viata Ta sa fie-n mine,
cum ai trait-o pe pamant!...

Isus, Isus doresc sa fie
viata Ta in viata mea,
in totul tot sa-Ti seaman Tie,
si chipul Tau sa-l vezi in ea!...

Nu sa vorbesc despre credinta,
ci credincios sa fiu oricand
a Ta blandete si umilinta,
si gandul Tau sa-L am in gand.

Nu sa vorbesc despre nadejde,
ci s-o traiesc din plin, mereu,
sa-mi dea incredere-n primejdie,
si pace sufletului meu.

Nu sa vorbesc despre iubire,
ci mult mai mult vreau sa iubesc,
si nici de-a Ta oranduire
numai sa stiu - ci s-o traiesc.

Nu sa vorbesc despre lumina,
ci pretutindeni sa lumin,
sa am viata-n veci senina,
asa cum Tu esti de senin!

Nu numai ceruri viitoare
sa fie-n vorba-mi zi de zi,
un cer si-o sfanta sarbatoare
sa am in viata chiar aici!...

de Nicolae Moldoveanu

No comments:

Post a Comment

Leave A Comment »




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


FOLLOW US

Follow us by:


::: Wild-Voice.Blogspot.com :::



Copyright © Wild-Voice 2019 .All rights reserved




Creative Commons License