Sunday 5 June 2016

O Doamne Mare / Oh Mighty Lord

O, Doamne mare, când privesc eu lumea
Ce ai creat-o prin al Tău Cuvânt,
Şi fiinţele ce-mpodobesc natura
Cum le-ntreţii cu braţul Tău cel Sfânt:

(:Atunci îţi cânt, Măreţ Stăpânitor,
Ce mare eşti!
Ce mare eşti!:)

Privirea când mi-o-nalţ şi văd minunea:
Mulţimea astrelor ce-alerg pe cer,
Măreţul soare cât şi blânda lună
Ca mingi de aur plutind prin etern…

Când întâlnesc pe Domnul-n Cartea sfântă,
Şi când zăresc mulţimea de-ndurări,
Pe-ai Săi aleşi cum i-a iubit întruna,
Şi i-a condus prin binecuvântări…

Şi-L văd pe Isus pe pământu-aceesta
Ca serv, dar plin de dragoste şi har.
Zăresc în duh amara-I suferinţă
Şi mântuirea ce mi-o dă în dar.

Când mă apasă sarcini mari şi grele,
Când sufletu-mi e trist pân-la mormănt,
El se apelacă plin de mângâiere
Şi-mi ia tot chinul de-orice legământ.

Când Domnul bun mă va chema la Sine
Şi când voi sta uimit în faţa Sa,
Privind la Domnul sfânt al veşniciei,
Căzând la tronu-I mare mă voi închina.


No comments:

Post a Comment

Leave A Comment »




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


FOLLOW US

Follow us by:


::: Wild-Voice.Blogspot.com :::



Copyright © Wild-Voice 2019 .All rights reserved




Creative Commons License