Friday 4 December 2009

Cantari in noapte [ Cantarea Nr.20 ]


~ Eu am incercat in lume ~

Eu am incercat in lume sa traiesc aproape orice
Si fericit sunt sa pot spune ca n-am gasit nimic
Mai scump decat credinta veche in felul de demult
Aceasta moda mi-am ales-o din cate-am cunoscut

/ Mai bine vreau sa fiu crestinul scripturii de demult
Mai bine aceasta moda veche ce te-mbraca-n dragoste
Din cate -am cunoscut pe lume, eu aleg sa fiu crestin /

Multe altele-as fi vrut sa fiu asa cum calatoresc
Sa fiu conducator al lumii, ca oricare muritor
Un om bogat as fi vrut sa fiu, milioane sa investesc
Dar eu prefer din toate acestea sa raman un bun crestin

Toate lucrurile stralucesc de cand eu m-am indreptat
Eu cant, ma rog si strig pe Domnul, povara mi-a luat
Voi spune aici in departare asa cum calatoresc
Din tot ce-am cunsocut pe lume eu aleg sa fiu crestin.


No comments:

Post a Comment

Leave A Comment »




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


FOLLOW US

Follow us by:


::: Wild-Voice.Blogspot.com :::



Copyright © Wild-Voice 2019 .All rights reserved




Creative Commons License