Wednesday 2 December 2009

Cantari in noapte [ Cantarea Nr.19 ]


~ Nu stiu Doamne de ce ma iubesti ~

Nu stiu Doamne de ce ma iubesti
Felul - Tau de a iubi nu-l inteleg
Cum poti sa ma iubesti atat de mult
Chiar de Te-am urat, chiar de Te-am urat

De ce ma vrei o Doamne chiar pe mine
E o taina care nu pot s-o-nteleg
Cand sunt atati mai vrednici decat mine
De ce oare chiar pe mine m-ai ales
Nu inteleg, nu inteleg

Mi-ai dat mereu doar binecuvantari,
Un destin fericit mi-ai oferit
Dar eu in schimb mereu Te-am prigonit
Si totusi m-ai iubit, Domane m-ai iubit

Acuma sunt lovit si disperat
Doar acum vad cat de mult Te-am suparat
Dar Tu si-acuma imi spui ca ma iubesti
De ce oare tot iubire-mi daruiesti
Nu inteleg, nu inteleg

Ajuta-mi dar acum sa pretuiesc
Dragostea si harul care mi l-ai dat
Ca tocmai eu sa fiu acel salvat
Din mii si zeci de mii, eu sa fiu iertat

Ce mult doresc sa-Ti seaman Doamne Tie
Sa iubesc chiar si pe cei ce ma urasc
O da-mi din felul Tau de-a fi si mie
Ca sa pot si eu mai mult sa Te iubesc
Te iubesc, Te iubesc.


No comments:

Post a Comment

Leave A Comment »




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


FOLLOW US

Follow us by:


::: Wild-Voice.Blogspot.com :::



Copyright © Wild-Voice 2019 .All rights reserved




Creative Commons License