Monday 30 November 2009

Cantari in noapte [ Cantarea Nr.18 ]


~ Cand sufletul imi plange ~

Cand sufletul imi plange
Doamne eu privesc spre cer
Eu ma rog mereu la Tine,
/: Si ajutor iti cer :/

Nimeni in afara de Tine, Isuse,
Nu ma poate izbavi
Nimeni in afara de Tine, Isuse,
Nu ma poate linisti

Pe acest pamant Isuse
Eu sunt ca si un strain
Iar durerile nespuse
/: Ma apasa pe deplin :/

Doamne cand esti langa mine
Nu-i nimica mai frumos
Eu ma rog mereu la Tine
/: Sa-mi faci viata cu folos :/

Ce frumoasa-i tineretea
Petrecuta cu Isus
Caci in tara mult dorita
/: Ne vom bucura nespus :/

No comments:

Post a Comment

Leave A Comment »




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


FOLLOW US

Follow us by:


::: Wild-Voice.Blogspot.com :::



Copyright © Wild-Voice 2019 .All rights reserved




Creative Commons License