Tuesday 7 December 2010

Schimbari [ Devotion ]

"Ca vulturu care isi scutura cuibul,... asa a calauzit Domnul singur pe poporul Sau. " - Deut. 32:11,12

Schimbarile care survin in vietile noastre produc, deseori, inlauntrul nostru sentimente care se contrazic. Asteptam schimbarile nerabdatori, si in acelasi timp ne este groaza de ele.
Prima schimbare mare din viata mea a avut loc atunci cand am inceput sa merg la scoala. Locuiam la o ferma in Dakota de Nord, si nu am avut contact pana atunci decat cu cateva rude si cativa prieteni. Nu mi-a placut ideea de a fi cu copii pe care nu-i cunosteam - unii din ei provenind din alte medii culturale. Dar totusi doream sa fiu "destul de mare" ca sa traversez campul pana la scoala, impreuna cu verisorii mei. Din fericire, colegii de clasa au fost prietenosi, astfel ca mi-a placut la scoala. Acele schimbari timpurii au fost bune pentru mine.
    Si israelitii trebuie sa fii incercat aceleasi sentimente contradictorii atunci cand s-au pregatit sa cucereasca Tara Promisa. Planul de a intra intr-o tara "unde curge lapte si miere" era grozav, dar le era teama de vrajmasii lor. De aceea, Moise le-a pus in fata un tablou. El le-a vorbit despre puii de vulturi care nu vor sa-si paraseasca cuibul si sa-si incerce aripile. Dar spre binele lor, vulturul mama trebuie sa-i oblige sa-si paraseasca cuibul, iar dupa aceea planeaza in jurul lor ca sa le asigure protectia.
    Intocmai dupa cum puii de vultur n-ar zbura niciodata daca nu ar fi inmpinsi din cuibul lor, nici noi credinciosii n-am invata sa urcam spre culmi, daca Dumnezeu nu ar produce fortat anumite schimbari in viata noastra. N-avem de ce sa ne temem. El ne asigura de dragostea si grija Sa, oricat de mari vor fi schimbarile. [-H.V.L.]

Viata mea-i in mana Tatalui meu,
Si ce-as puta dori sau cere mai mult ?
Caci El care mi-a croit cararile mereu
Ma va calauzi pana la sfarsit de drum.
[-Fraser]

Poate ca ajungem in situatii care depasesc posibilitatile rezervelor noastre, dar ele nu vor depasi niciodata resursele lui Dumnezeu.

No comments:

Post a Comment

Leave A Comment »




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


FOLLOW US

Follow us by:


::: Wild-Voice.Blogspot.com :::



Copyright © Wild-Voice 2019 .All rights reserved




Creative Commons License