Monday 14 December 2009

Adelina Halmajan [interviu][external source]

CrestinTotal: Pentru inceput va rugam sa ne spui cate ceva despre tine. de unde esti, unde stai, varsta, familie, scoli, ce vrei tu sa afle lumea…

Adelina: Sunt doar un om, nimic deosebit…un graunte minuscul de nisip, care doreste sa lase ceva in urma aici pe pamant, sa fiu o marturie si o incurajare pentru cei din jurul meu si Tatal meu ceresc sa imi zambeasca cand priveste spre mine!

Sunt Adelina, nascuta in judetul Botosani, copilaria mi-a fost una frumoasa si plina de amintiri senine!


CrestinTotal: Spune-mi putin despre cariera ta muzicala. De cand ai inceput sa canti ?

Adelina: Am inceput sa cant de micuta, de la 6 ani, mi-a placut muzica enorm de mult.Nu am nici o pregatire muzicala, doar mult drag pentru muzica! Visam mereu ca intr-o zi sa am cd-ul meu eram doar un copil cu vise mari, si la varsta de 24 de ani am scos primul cd, impreuna cu sotul meu Mike. Toate melodiile sunt compozitii proprii, trairi si experiente de-a lungul anilor


CrestinTotal: Muzica este ocupatia ta principala sau ai si alte indeletniciri? Cu ce te ocupi?

Adelina: Pe langa muzica, iubesc fotografia, consider ca o poza opreste timpul in loc pentru o clipa. Sunt mamica, am o fetita de 4 anisori , Sarah-Damaris, care eu consider ca imi ocupa tot timpul


CrestinTotal: Poti sa ne spui cateva dintre piesele tale de succes?

Adelina: Toate piesele sunt foarte deosebite si foarte dragi sufletului meu. Unele dintre cele mai de succes, sa spun asa, sunt SUNT AICI, SUFLET GOL, IN AMINTIREA TA, FIU DE REGE, CUNOSC UN LOC.


CrestinTotal: Crezi ca exista suficiente modalitati de promovare a artistilor in Romania?

Adelina: Nu cred ca sunt destule oportunitati de promovare in Romania, mai ales pentru artistii ce nu au sansa de a inregistra intr-un studio profesionist.


CrestinTotal: De ce ai ales America ? de ce nu stai in Romania?

Adelina: Nu am ales America neaparat, locuiesc aici pentru ca toata familia mea este aici


CrestinTotal: Daca ai putea sa-ti alegi o colaborare cu orice artist, care ar fi acela?

Adelina: Daca ar fi sa colaborez cu cineva ar fi Gabi Ilut, persoana pe care o admir enorm de mult si pe muzica careia am crescut



CrestinTotal: Ce procent din muzica ce o asculti este muzica romaneasca?

Adelina: Ascult foarte multa muzica romaneasca, cam 99% este doar romaneasca!


CrestinTotal: Te deranjeaza comentariile negative sau ai invatat sa le ignori?

Adelina: Comentariile negative incerc sa le ignor pentru ca stiu ce a pus Dumnezeu in mine si stiu ca EL e mandru de mine. SI mai importanta e parerea Lui despre mine decat a oamenilor.




CrestinTotal: Daca ai putea sa schimbi ceva pe lume, ce ai schimba si de ce?

Adelina: Daca ar fi sa schimb ceva in lumea asta ar fi gandirea unor oameni. E absolut ridicul poate ca asta imi doresc dar as schimba inimi, as vrea sa fie mai multa intelegere si mai multa dragoste si unitate intre oameni, mai ales crestini.


CrestinTotal: Care este planul de viitor? Exista vreun material nou la care lucrezi, sau ai ceva planificat? Pe cand un videoclip ? sau ai?

Adelina: Planurile mele de viitor sunt in mana lui Dumnezeu, El stie cel mai bine ce va fi cu viata mea, eu merg pe mana Lui, El sa faca tot ce vrea cu mine. Lucrez la un proiect nou care va fi gata anul viitor, cu ajutorul Domnului!



CrestinTotal: Vin Sarbatorile unde iti vei petrece sarbatorile si cu cine?

Adelina: Ah, Sarbatorile, ce mult as vrea sa le petrec in Romania…dar pentru ca nu am posibilitatea de a ma intoarce acum , le voi petrece acasa, cu familia, nimic deosebit.

sursa:crestintotal.ro

[Music Download]

No comments:

Post a Comment

Leave A Comment »




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


FOLLOW US

Follow us by:


::: Wild-Voice.Blogspot.com :::



Copyright © Wild-Voice 2019 .All rights reserved




Creative Commons License